Logo de Amnistia Internacional
CABECERA

Secció Espanyola | Comunidad Valenciana | Valencia

Formulario para buscar dentro de la web de Amnistía España
CONTENIDO

Destaquem

Destaquem
Ramze Shihab Ahmed: detingut a L'Iraq al tractar d'alliberar al seu fill.

Inici  Notícia

Notícia
Valencia. 16-06-11
Celebrem el 50 aniversari de Amnistia Internacional.

Brinda amb nosaltres en els dos actes que hem organitzat en la platja de la Malvarosa, primer la “nit de Sant Joan” i el segon el dia 2 de juliol en el Complex Esportiu Cultural “Petxina”.

Haz clic para ampliar

El 28 de maig de 1961 l'advocat británico Peter Benenson, inspirat en el cas d'uns estudiants portuguesos que habían estat empresonats per brindar per la llibertat en el seu país, decidió publicar el artícul "Els presos oblidats" en el diari The Observer.”.En él instava a persones de tot el món a actuar per a aconseguir la excarcelación de sis reclusos als quals denominó "presos de consciència": persones empresonades per les seves conviccions políticas, religioses o altres motius de consciència, que no han recorregut a la violència ni propugnat el seu ús . Más d'un miler de lectors van participar en aquesta acción.

El que empezó sent una campaña puntual aviat es transformó en un moviment internacional per la defensa dels drets humans de caràcter permanent. Amnistia Internacional.

A juny de 1979 , es constituïx formalment el Grup de València de Amnistía Internacional, contant en aquest moment amb 23 socis. Des de llavors s'ha treballat per mantenir la flama d'aquesta vela que Benenson va encendre i ara som mes de 4000 socis solament a València.

Vine i brinda amb nosaltres en els dos actes que organitzem pel 50 aniversari de Amnistía Internacional, en el primer us convidem a encendre una vela i demanar un desig, el dia 23 de juny, “nit de Sant Joan”, en la platja de la Malvarosa, a les 21:30 h, al costat de la font de la barca (C/ Pavía, 79 cant amb Espadán) y  el 2 de juliol a les 19:30 hores, us esperem en el Complex Esportiu Cultural “Petxina” (Passeig de la Petxina ,42) on podrás veure la exposición de cartells sobre la Declaración Universal dels Drets Humans, taules informatives sobre el treball del Grup de Valècia, projeccions de videos de les nostres activitats i contarem ambú música de jazz en directe

“El món pot canviar, però no canviarà sol.”

Més informació sobre l'acte del dia 23 de juny "encén una vela i demana un desig".

Més informació sobre l´acte del dia 2 de juliol.