Logo de Amnistia Internacional
CABECERA

Secció Espanyola | Comunidad Valenciana | Valencia

Formulario para buscar dentro de la web de Amnistía España
CONTENIDO

Destaquem

Destaquem
Patrick Okoroafor: Els anys perduts, la vida robada

Inici  Notícia

Notícia
Valencia. 15-10-09
FESTA SOLIDÀRIA: PRESOS OBLIDATS. PATRICK OKOROAFOR. ELS ANYS PERDUTS LA VIDA ROBADA.

A la Sala Matisse amb el concert de Pau Alabajos i Emma Get Wild.

Moment de l´actuació.Haz clic para ampliar
Moment de l´actuació.

 El dijous 15 d'octubre, en la Sala Matisse de la nostra ciutat Patrick Okoroafor , jove nigerià privat de llibertat en el seu país després d'haver sigut declarat innocent pel Tribunal Superior de Justícia de l'Estat d'Imo (Nigèria), va comptar amb la solidaritat de les més de cent cinquanta persones que van acudir al concert que va organitzar el grup d'Amnistia Internacional de València.

 

El cantautor Pau Alabajos, que va actuar en primer lloc, va donar pas a una "performance" presentant el públic la situació en què es troba actualment Patrick Okoroafor i el treball d'AI per a aconseguir el seu alliberament. La representació va anar a càrrec d'un actor professional amb el suport d'activistes de l'organització.

 

L'actuació del grup Emma Get Wild va tancar este concert, que des d'Amnistia Internacional es valora molt positivament, tant per l'èxit artístic com pels suports aconseguits a favor de la llibertat de Patrick Okoroafor.


Fitxers:
Cartel_del_concierto.pdf